Vânzarea în Magazinul online se bazează pe Termenii și Condițiile acestui Magazin online, pe care fiecare client trebuie să îi citească înainte de a comanda. Lansarea unei comenzi constituie acceptarea acestor Termeni și Condiții

S.C. BEERENFELD S.R.L, cu sediul în  Cluj-Napoca Str. Hameiului nr. 16 , înmatriculată la Registrul Comerţului de pe lângă Tribunalul Cluj sub nr. J12/6078/2017, având cod fiscal RO 38369855

Magazinul este condus de S.C. BEERENFELD S.R.L.  Magazinul își rezerva dreptul de a modifica acești Termeni și Condiții în întregime, sau orice parte a acestora, în orice moment, fără notificare prealabilă. Clientul nu este obligat de prevederile Termenilor și Condițiilor care au fost modificate după ce comanda a fost făcută. Prin cumpararea de produse din magazinul nostru, Clientul accepta acești Termeni si Conditii. Prin acceptarea Termenilor si Conditiilor, Clientul este de acord sa primeasca materiale promoționale trimise pentru a fi informat cu privire la oferte speciale, produse noi, etc.

Termenii și Condițiile Magazinului on-line:

Persoanele care au capacitate deplină de exercițiu pot fi clienți ai Magazinului.

  1. Magazinul nostru vinde produse online. Oferim servicii 24/7, 365 de zile pe an. Ca urmare, comenzile pot fi făcute 24/7.
  2. Toate produsele disponibile în magazinul nostru exista pe stoc în depozitul nostru și statutul lor este actualizat în fiecare zi. Cu toate acestea, informațiile cu privire la disponibilitatea produselor pot fi modificate fără notificare prealabilă.

Prețuri:

  1. Toate prețurile sunt în RON. Preț brut care conține cotă de TVA aplicabilă este indicat împreuna cu o descriere completă a produselor. Prețul fiecărui produs specificat atunci când comanda este lansata este obligatoriu și nu se va schimba până la efectuarea plății.
  2. Magazinul își rezerva dreptul de a modifica prețurile produselor disponibile în Magazin, de a introduce produse noi, de a face și retrage oferte speciale pe site-ul Magazinului sau de a modifica site-ul.

 

 

  1.  În cazul produselor care au un preț special, sau al produselor care sunt de vanzare, comenzile vor fi executate în ordinea în care comenzile confirmate au apărut în panoul nostru de vânzări electronice. Numărul articolelor care au un preț special sau se afla la vanzare este limitat. Prețurile speciale sunt valabile doar pentru o anumită perioadă de timp. Clientul nu poate pretinde o rambursare, respectiv diferența dintre prețul special și prețul obișnuit, în cazul în care comanda a fost făcută după perioada în care produsul a fost disponibil la un preț special.

Comenzi:

  1. Comenzile se fac prin completarea, în mod corect, a formularului de comanda aflat pe site.
  2. Comenzile pot fi făcute numai de persoanele care s-au înregistrat și dețin un cont la Magazin, sau cei care vor furniza toate informa̧țiile necesare pentru a efectua tranzacția.
  3. Fiecare comandă făcută de către Client este confirmată – vom trimite un email informand clientul ca am primit comanda.
  4. Magazinul își rezervă dreptul de a verifica comanda. Dacă nu poate fi stabilit nici un contact cu cumpărătorul sau comanda nu poate fi verificată, Magazinul își rezerva dreptul de a suspenda executarea comenzii.

Livrarea:

  1. Magazinul executa comenzile în termen de 48 de ore de la efectuarea comenzii sau efectuarea plății. În cazul în care există probleme în executarea comenzii, Clienții vor fi informați imediat cu privire la acest aspect. Prin executarea comenzii se înțelege trimiterea bunurilor clientului.

 

Returnare și reclamații:

  1. Vânzătorul ia în considerare cererile și plângerile și oferă informații despre produs oral, în scris, prin e-mail sau format electronic.
  2. Atunci cand efectueaza plângeri sau cereri, Clientul ar trebui să utilizeze numărul de ordine al lui/ei sau să furnizeze informațiile necesare pentru identificarea lui/ei.
  3. Magazinul va răspunde la plângere în termen de cel mult 14 zile lucrătoare din momentul primirii tuturor informațiilor necesare. Răspunsurile pot fi furnizate în aceeași formă în care a fost depusă cererea sau plângerea.
  4. Rambursarea este posibilă numai în cazul în care toate cerințele prevăzute în acești Termeni și condiții au fost îndeplinite.
  5. Reclamațiile și returnările sunt acceptate prin telefon/fax la numărul tel: 0747021036 și în scris, la următoarea adresă: contact@heartandharvest.ro
  6. Suma rambursata este prețul produsului minus costul de livrare și costurile de exploatare, cum ar fi costurile de pregătire a mărfurilor pentru transport.
  7. După ce plângerea / returnarea a fost acceptată, banii se restituie în contul descris în formularul de returnare în termen de 14 zile.

Rezilierea contractului:

În conformitate cu Articolul 9 din Ordonanţa urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, Vânzătorul va notifica Clientul ca el / ea are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile.

Clientul este obligat să trimită dovada care să ateste achiziționarea produsului (chitanță sau factură) și formularul de returnare completat, în termen de 90 de zile calendaristice de la data cumpărării.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informaţi la următoarea adresa: contact@heartandharvest.ro cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declaraţie neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poştă, sau e-mail.

De asemenea, puteţi completa şi transmite electronic de pe site-ul nostru formularul standard de retragere sau orice altă declaraţie neechivocă. Dacă folosiţi această opţiune, vă vom transmite fără întârziere, pe un suport durabil, de exemplu prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere.

Pentru a respecta termenul-limita de retragere este suficient să trimiteţi comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

În cazul retragerii din contract, Magazinul va rambursa orice sumă pe care a primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării, în cazul în care produsele plătite nu au fost livrate. Aceasta rambursare completă este însoțită de o excepție și anume,  excepţia costurilor suplimentare determinate de faptul că aţi ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care v-aţi exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.

Magazinul nu trimite bani prin poștă sau curier.

Metode de plata:

Magazinul oferă doua metode de plata:

  • Numerar la livrare – clientul achita produsele în momentul livrării
  • Plata cu cardul – se accepta carduri de plată, inclusiv MasterCard și Visa.

 

În cazurile în care Magazinul este obligat să ramburseze banii Clientului plătiți de el / ea în contul Magazinului, această returnare are loc în termen de maximum 14 zile lucrătoare.

 

În cazul în care Clientul a efectuat plata prin card de credit sau prin transfer electronic, rambursarea se face pe cardul de credit sau în contul bancar din care a fost făcută plata. În caz de transfer bancar tradițional, numerar la livrare, sau atunci când, din motive independente de responsabilitatea Magazinului identificarea numărului de cont bancar din care a fost efectuata plata nu este posibila, rambursarea se va efectua în contul de client în Magazin (excedent) . Excedentul din contul Clientului va fi transferat în contul bancar al Clientului numai atunci când el / ea solicita acest lucru. Comanda este introdusă în Magazin prin formularul de contact sau în scris la adresa Magazinului.

Magazinul își rezervă dreptul de a verifica identitatea Clientului care solicita rambursarea. Magazinul nu este responsabil pentru eșecul sau întârzierea efectuării restituirii în cazul în care Clientul, în ciuda unei cereri trimise la adresa lui / ei de e-mail, nu a indicat contul bancar în care se face plata, sau în cazul în care nu furnizează Magazinului toate datele necesare pentru a efectua plata. Magazinul nu este responsabil pentru eșecul sau întârzierea efectuării restituirii în cazul în care o astfel de situație rezultă deoarece Clientul a furnizat date cu caracter personal incorecte (nume, adresa) sau numărul de cont incorect.

Securitate și confidențialitate:

Clienții furnizează în mod voluntar informațiile personale. Datele sunt utilizate numai de către S.C. BEERENFELD S.R.L. Doar informațiile necesare sunt solicitate și sunt folosite doar pentru a identifica Clientului și a executa comanda. Fiecare Client are dreptul de a vizualiza datele pe care el(ea) le-a furnizat sau le-a actualizat. Fiecare client beneficiază, de asemenea, de drepturile care decurg din Legea cu privire la protecția datelor cu caracter personal.

Datele cu caracter personal sunt protejate în conformitate cu Legea nr. 677 din din 21 noiembrie 2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi liberă circulaţie a acestor date, pentru a preveni accesul tertelor persoane.

În cazul în care Clientul este de acord, cu consimțământul acestuia, datele cu caracter personal vor fi prelucrate de către Magazin pentru a informa Clientul despre produsele noi, promoții și servicii disponibile în Magazin.